چگونه ایمیل‌هایی تأثیرگذار برای موقعیت‌های مختلف به زبان انگلیسی بنویسید؟

/
این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود، چون شامل نمونه‌هایی از عبارت‌ها و جملاتی است که می‌توانید فوراً در ایمیل‌هایتان استفاده کنید تا ارتباط حرفه‌ای خود را بهبود ببخشید.

چگونه ایمیل‌های حرفه‌ای به زبان انگلیسی بنویسیم؟

/
به بخش‌های اصلی یک ایمیل حرفه‌ای می‌پردازم و روی کارهایی که باید انجام بدهید و چیزهایی که باید از آن‌ها پرهیز کنید تمرکز خواهم کرد. امیدوارم در پایان، درک خوبی از ساختار یک ایمیل انگلیسی حرفه‌ای پیدا کنید. اول از همه به ایمیلی که تاکنون برای افرادی فرستادید فکر کنید. ظاهر آن چگونه بود؟ آیا برای محیط کاری و علمی مناسب بود؟  آیا ایمیلی است که بتوانید هنگام درخواست شغل جدید یا ایجاد یک ارتباط کاری مهم از آن استفاده کنید؟

چگونه به یک استاد ایمیل بزنیم؟

/
آیا تابحال اصطلاحی به نام ایمیل سرد یا Cold Email را شنیده‌اید؟ ایمیل سرد، ایمیلی است که به شخصی ارسال می‌شود که نه انتظار آن ایمیل را دارد و نه با فرستنده از قبل رابطه‌ای داشته است.  ایمیل سرد، ایمیلی است که فرستنده و گیرنده آن، یکدیگر را دقیقاً نمی‌شناسند و قبلاً با هم گفتگویی نداشته‌اند.

واژه‌شناسی پنل ارسال مقاله

/
سابمیت یا ارسال مقاله، از مراحل نهایی یک کار پژوهشی است. به عبارتی با این کار، حاصل پژوهش خود را در معرض ارزیابی و داوری قرار می‌دهید. ناشر مجله، پنلی را در اختیار نویسندگان قرار می‌دهد. نویسندگان باید براساس دستورالعمل ناشر، مقاله خود را در آن پنل بارگذاری کنند. هر بار که نویسنده به پنل مراجعه می کند، ممکن است مقاله را در وضعیت‌های (Status) مختلفی مشاهده کند.

ده نکته برای ارسال مقاله

/
قبل از ارسال مقاله نکات ریزی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در این مقاله این نکات را به صورت سیاهه بیان کردم تا مطمئن شوید که آیا قبل از ارسال مقاله هر آنچه لازم است، انجام داده‌اید؟

مهارت‌ها و شیوه‌های ارائه مؤثر مطالب علمی

/
حتما شما نمی‌خواهید از آن دست افرادی باشید که دوست ندارند؛ زمانی‌که در جلسه دفاع یا سخنرانی در کنفرانس، نتیجه زحمت‌های خود را ارائه می‌دهید، مخاطبان خسته شوند، چرت بزنند و چیزی از ارائه شما نفهمند. ایده، قویترین ابزار تغییر جهان است، ولی باید ایده را منتقل کرد و بقبولانید. 

ده روش آسان برای افزایش میزان استناد به آثار خود: بیان یک چک لیست

/
تعداد مقالاتی که منتشر می کنید برای حرفه شما مهم است. شاید شعار بنویس و زنده بمان را در فضای دانشگاهی شنیده اید . ولی آنچه که مهم است میزان استناد به آثار شماست، چون میزان استناد تاثیرگذاری اثر شما بر روی رشته نشان می دهد.،

راه حل پنج مرحله‌ای برای افزایش رویت‌پذیری آثار علمی خود

/
رویت‌پذیری علمی (Scientific Visibility) بدین معنی است که شرایطی فراهم شود تا یک اثر علمی بیشتر دیده شود. برای تاثیرگذاری بیشتر، استفاده از روش‌های مختلف برای تبلیغ اثر پژوهشی‌تان یک گام آگاهانه است. در حال حاضر، فرصت‌های زیادی برای تبلیغ اثرتان وجود دارد.

Loading